.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كردان : سخنگوي احمدي‌نژاد و دولت نيستم
/

وزير اسبق كشور معتقد است تحولات بعد از انتخابات به خاطر عدم وجود احزاب حقيقي و ولقعي در كشور است.
به گزارش خبرنگار ايلنا علي كردان با حضور در غرفه ايلنا در پاسخ به سئوالي درباره ميانجي‌گري كشورها در رابطه با رابطه ايران و آمريكا گفت: اين موضوع ديگر منتفي است زيرا ما طرح جامعي را به گروه 1+5 ارائه داديم كه در آن بحثي درباره انرژي هسته‌اي وجود ندارد و چارچوب‌هاي خود را براي اداره كردن جهان بر مبناي عدالت تعيين كرده‌ايم.
وي ادامه داد: البته غربي‌ها اول نپذيرفتند اما بعد احساس كردند ايران تبديل به يك قطب شده است و ديگر حل مسائل كشورهاي آمريكاي لاتين، افغانستان، عراق بدون ايران امكان‌پذير نيست. حال در اين ميان كه ما در حال مذاكره با گروه‌هاي 1+5 هستيم ونماينده آمريكا نيز بر سر ميز حضور دارد نقش‌ قائل شدن براي ديگر كشورها به عنوان ميانجي و يا پيام‌آور بي‌معناست.
كردان در پاسخ به سئوالي درباره وقايع پس از انتخابات نيز گفت: اگر احزاب به صورت حقيقي و واقعي وجود داشتند اتفاقات بعد از انتخابات به وجود نمي‌آمد زيرا معتقدم احزاب ثبت شده و رسمي براي برگزاري تجمع‌هاي قانوني مي‌توانند مجوز قانوني بگيرند.
وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه احمدي‌نژاد گفته دولت چند سخنگو دارد آيا شما مي دانيد كه چه كساني قرار است سخنگو دولت شوند،گفت:اين سوال را بايد از احمدي نژاد بپرسيد.
كردان همچنين تاكيد كرد كه او نه سخنگو احمدي‌نژاد است و نه سخنگوي دولت دهم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.